Kundtjänst direkt: 08-54440440

Pressmeddelande – Helsingborgs Stad väljer Perfect Print som leverantör av skrivarförbrukning

Perfect Print Sverige AB har vunnit Helsingborgs Stads upphandling av skrivarförbrukning och tecknat ett tvåårigt ramavtal med möjlighet till två års förlängning. Avtalet innebär att Perfect Print levererar all förbrukning till skrivare som staden inte har serviceavtal på. Volymen beräknas uppgå till ca 3 MSEK per år och är ett av Perfect Prints största hittills.

– Vi är mycket stolta över att återigen fått förtroende från Helsingborgs Stad. Då vi både tillhandahåller skrivarna, via ett separat avtal, och förbrukningen är vi nu Stadens helhetsleverantör av dessa produkter, säger Robin Persson, Bid Manager på Perfect Print.

Om Perfect Print

Perfect Print Sverige AB grundades i Täby 1995 och är en totalleverantör av försäljning, service och support av utskrifts-, MFP och kopiatorlösningar. Perfect Print har idag över 2 500 kunder över hela landet.

Om Helsingborgs Stad

Helsingborg är Sveriges åttonde största kommun och växer rejält för var år som går. Staden präglas av innovation och nytänkande och är vackert belägen längs Skånes västkust.