Kundtjänst direkt: 08-54440440

UTSKRIFTSLÖSNINGAR

Hittar ni inte era dokument? Elektroniska arkiv låter er fokusera på ert arbete och skapar ordning och reda bland era avtal och dokument. Känner ni till att ni kan göra era digitala och pappersburna dokument sökbara? OCR-tolkning av dokumenten är första steget till att finna det ni söker.

Behöver ni säkra utskrifter? Behöver ni verifiera er för en säker utskriftsmiljö. Vi hjälper er att hitta den rätta lösningen för att underlätta på just er arbetsplats.

Ökad effektivitet och högre säkerhet

Fördelen med att digitalisera papper och dokument är stora. När du lägger in de inskannade filerna i digitala pärmar kan du snabbt hitta information och enkelt göra säkerhetskopior. Dokumenten blir tillgängliga för alla som ska använda dem, var de än befinner sig.

Tillgängligheten ger dig kontroll

Med hjälp av den digitala pärmen kan både små och stora företag på ett enkelt sätt komma igång med att få kontroll på  dokumenten, oavsett om det är leverantörsavtal, kundavtal, fakturor, personalinformation eller annan typ av information. Du ges möjlighet till åtkomst av dokumenten med din dator, smartphone, Ipad etc. var du än befinner dig – på kontoret eller på resa.