Avancerad scanning
Digitalisera ert kontor med avancerad scanning
Det papperslösa kontoret kommer säkert att dröja, men fler och fler arbetsplatser börjar se fördelarna med att digitalisera sina dokument. Elektroniska arkiv låter er fokusera på ert arbete och skapar ordning och reda bland era avtal och dokument.
Vad innebär avancerad scanning?
Genom att scanna era dokument kan ni göra era pappersdokument till digitala, smarta och sökbara PDF filer – som till och med kan skickas upp i molnet! Skillnaden mellan avancerad scanning och ”vanlig” scanning är att avancerad scanning inte bara återskapar dokumentet som en bild eller PDF, den läser även in dokumentets information på ett sätt att du enkelt kan söka på t. ex. namn, datum, kundnummer eller annat. Det är ett effektivt sätt att sortera, organisera och strukturera era dokument – pappersarbete har aldrig varit såhär enkelt förut!
Fördelarna med att digitalisera era dokument
- Alla dokument blir automatiskt sökbara. Nu är det lättare än aldrig förr att hitta exakt det dokumentet du söker.
- Tappa aldrig bort ett viktigt papper igen - digitala filer stannar där dom är.
- Extra säkerhet. Du kan göra säkerhetskopior av dina dokument och även spara dokumenten i molnet.
- Dokumenten blir tillgängliga för flera samtidigt. Genom att spara dokumenten i molnet kan alla med tillåtelse komma åt dokumenten, var de än befinner sig. Fler personer kan även läsa dokumenten samtidigt.
- Du slipper alla pappershögar och pärmar på kontoret. Skönt!
Att jobba med digitala dokument är framtidens pappersarbete.
Jag är intresserad av avancerad scanning!
Vi är redo att hjälpa dig digitalisera dina papper. Kontakta oss så sätter vi igång!